Skolevognen

Mercedes A klasse 200d AMG Line
Farve: Denimblå
Modelårgang: 2021

Der bruges mange timer i skolevognen, så det skal være sikkert og behageligt. Derfor har jeg valgt en skolebil med høj sikkerhed samt god komfort. Den har digitalt instrumentbræt, hvilket er fremtiden i alle nye biler, og jeg ser det som en god ting at lære at køre med fra start af.

Den er let at køre, den er ikke for stor, men heller ikke for lille.

Jeg kan garantere, at du vil få en god oplevelse, og bliver glad for at køre i den.

Skolevognen er med manuelt gear, hvis du skulle være i tvivl.

Du skal ikke være nervøs over, at det en ny bil. Det er en skolevogn, altså en arbejdsbil. Det er mig, som anses for fører af bilen under alt øvelseskørsel. Det er først til køreprøven du bliver anset som fører. Du kører altså, kort fortalt rundt på mit kørekort indtil køreprøven.

Rammes der en kantsten under kørsel, så får du ikke en regning på det. Det er nemlig min skyld, da jeg ikke har været opmærksom på kantstenen.

Her kan du se billeder af skolevognen, fra den fik film på hos M.E Autocare.

Kontakt Rosenkvist Køreskole

Har du spørgsmål?

Vi sidder klar til at besvare ethvert spørgsmål, du måtte have, som du ikke får besvaret her på hjemmesiden.