Betaling

Læs mere om betaling

Rosenkvist Køreskole tilbyder, at betalingen kan deles op over 2 gange.

Betalingen foregår således:

Du får en faktura udleveret, første gang du kommer til teoriundervisning. Den skal være betalt senest 8 dage herefter, og før du kan komme på lukket manøvrebane.

Den anden og sidste betaling, hvis betalingen deles op. Skal være betalt før den 6. teorigang, altså 4 uger efter den første regning blev betalt. Herefter kan du blive indstillet til teoriprøve og komme på glatbane. Overholdes betalings aftaler ikke afbrydes forløbet. Alt skal være afregnet før afholdelse af den praktiske prøve.

Betales hele beløbet samlet første gang 16450 kr. giver Rosenkvist Køreskole en ekstra kørelektion a 45 min. udover lovpakkens 16 lektioner (værdi 500 kr.).

Den kan eksempelvis bruges som opvarmning før køreprøven.

Leje af skolevogn til den praktiske prøve er ikke inkluderet i Lovpakken, så der vil komme en ekstra betaling på 550 kr udover lovpakken.

MobilePay modtages ikke.

Har du spørgsmål til betaling, er du velkommen til at kontakte os:

info@rosenkvistkøreskole.dk eller på tlf. 40845448.

Kontakt Rosenkvist Køreskole

Har du spørgsmål?

Vi sidder klar til at besvare ethvert spørgsmål, du måtte have, som du ikke får besvaret her på hjemmesiden.