Lovpakken

Læs mere om lovpakken

Teorilokalet er flyttet til Elmegade 15 A. 1 sal oven på apoteket ved kvickly

Pris 16450 kr. for lovpakken

Betales beløbet samlet første gang, giver køreskolen en ekstra kørelektion udover lovpakken. (værdi 500 kr) Den kan eksempelvis bruges før køreprøven.

Lovpakken:

Lovpakken betyder lovbefalet minimum af den undervisning, der skal gennemføres, før man kan gå op til teori- og køreprøve.

Lovpakken indeholder følgende:

• Teori 29 lektioner a 45 minutter.
  • Manøvrebane 4 lektioner a 45 minutter
  • Køreteknisk anlæg 4 lektioner a 45 minutter
  • Praktiske lektioner, i alt 16 lektioner a 45 minutter
  • Administrations gebyr.
  • 1 stk. Online Teorikode. (Oline teori adgang i 4 måneder)

Pris for lovpakken i alt 16450,- inkl. moms

Betales hele beløbet samlet første gang 16450 kr. giver Rosenkvist Køreskole én ekstra kørelektion a 45 min. udover lovpakkens 16 lektioner (Værdi 500 kr.). Den kan eksempelvis bruges, som opvarmning før køreprøven. Tryk på linket Betaling

Priser udover Lovpakken:

• Du skal for at kunne ansøge om et kørekort have følgende.
  • Prøvegebyr (Stempelafgift til staten) Pris 1170 Kr. Prøvegebyret dækker 1 teoriprøve samt 1 køreprøve. Bestås en af prøverne ikke uanset hvilken prøve, så betales et nyt prøvegebyr, før der kan bestilles en ny prøve.
  • 8 Timers færdselsrelateret førstehjælpskursus. Pris ca. 600 kr.
  • Lægeerklæring ved egen læge. Pris ca. 450-550 kr. (Betales ved lægen.Skal helst være klar ved opstart)
  • Foto til kørekortet. Pris ca. 100 kr.
  • Leje af skolevogn til køreprøven. Pris 550 kr. inkl. moms
    Bilens teknik gennemgås altid lige før køreprøven afholdes.
  • Ekstra kørelektioner a 45 minutter. Pris 500 kr. inkl. moms.
  • Køb af online teorikoder efter 4 måneder. Pris 250 kr. pr. kode.(Rosenkvist køreskole giver adgang til online teori i optil 4 måneder, herefter 250 Kr pr kode)

Har jeg brug for ekstra lektioner?

Lovpakken danner grundlaget for den undervisning, der ligger til grund for dit kørekort til bil, det man også kalder kørekort kategori B. Udover lovpakken har du mulighed for at tilkøbe ekstra lektioner, hvis du ikke føler dig tilstrækkelig stærk i den praktiske del. Det vil ændre din pris for kørekort, da de ekstra lektioner bliver lagt oveni den oprindelige pris.

Det er vigtigt, at du sammen med din kørelærer beslutter, om du har brug for ekstra
undervisning. Det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse, hvis du dumper din teori- eller køreprøve, da du selv skal betale for nye prøver.

Kontakt os, hvis du har spørgsmål til pris på kørekort

Du er altid velkommen til at kontakte Rosenkvist Køreskole, hvis du har spørgsmålet til tilmelding, forløbet eller vores priser. Du kan enten ringe eller sende en sms til os på 40 84 54 48 eller skrive en e-mail til henrik@rosenkvistkoereskole.dk

Vi ser frem til at komme ud og køre med dig.

Kontakt Rosenkvist Køreskole

Har du spørgsmål?

Vi sidder klar til at besvare ethvert spørgsmål, du måtte have, som du ikke får besvaret her på hjemmesiden.