Køreskole Kalundborg

Køreskoleundervisning hos Rosenkvist Køreskole

Rosenkvist Køreskole

Rosenkvist Køreskole kørerlærer og tilbyder kørekort i Kalundborg

Teorilokalet er nu flyttet til Elmegade 15A, 1. sal lige oven på apoteket ved kvickly

Til dig som skal bruge et kørekort Din lokale køreskole I kalundborg

Kom med på næste holdstart

Bor du i Kalundborg og skal til at tage dit kørekort? Vælg Rosenkvist Køreskole i Kalundborg.

Pris 16450 kr. for lovpakken.

Betales beløbet samlet første gang, giver skolen en ekstra kørelektion udover lovpakken. (værdi 500,- kr) Den kan eksempelvis bruges før køreprøven.

Om Rosenkvist Køreskole i Kalundborg

Rosenkvist Køreskole er en ny køreskole i Kalundborg, men med en kørelærer der kender byen. Rosenkvist Køreskole har eksisteret siden 2018, men tidligere har jeg, Henrik Rosenkvist, kørt for en anden lokal køreskole i Kalundborg i 3 år. Kender du derfor en som har kørt hos Henrik, så er det nok mig. Kommer du fra Kalundborg eller omegn og tager dit kørekort hos mig får du derfor en erfaren kørelærer, med et godt kendskab til Kalundborg og omegn.

Skal du generhverve dit kørekort?

Grundet travlhed tager køreskolen ikke generhververe ind p.t.

Skal du generhverve bedes du kontakte en af de andre køreskoler i Kalundborg eller omegn.

Hvis du har fået frakendt dit kørekort og gerne vil have det igen, skal kortet generhverves. Kontakt køreskolen så vi kan finde en dato du kan starte, da du ikke skal have alle teorilektioner. Hos mig kan du tage køretimer i og omkring Kalundborg, og jeg hjælper dig med at generhverve dit kørekort. Læs mere om generhvervelse her!

Kontakt Rosenkvist Køreskole

Har du spørgsmål?

Vi sidder klar til at besvare ethvert spørgsmål, du måtte have, som du ikke får besvaret her på hjemmesiden.